Aktuální nabídky

Jaká byla kampaň DiscoverEU? Pomozte nám s jejím hodnocením

Vlajky před Evropským parlamentem na EYE 2016 (foto Michala K. Rocmanová)

Společnosti Ecorys a CSES v současné době provádějí studii zadanou Evropskou komisí, jejímž cílem je vyhodnotit komunikační kampaň DiscoverEU v letech 2020 až 2022.

Hlavním cílem této studie je vyhodnotit účinnost komunikační kampaně DiscoverEU, která zahrnuje činnosti, jako je vývoj kreativních konceptů a identity značky, realizace kampaní v sociálních médiích a pořádání setkání ve městech. Proto se v jejím rámci shromažďuje přímá zpětná vazba od mladých lidí z celé Evropy týkající se těchto komunikačních aktivit, posuzuje jejich relevance pro cílovou skupinu a identifikují oblasti pro zlepšení pro budoucí komunikační kampaně.

Průzkum obsahuje otázky pro účastníky i neúčastníky akce DiscoverEU a lze ho vyplnit během 10 minut. Je k dispozici ve všech úředních jazycích EU, aby byla zajištěna jeho dostupnost pro všechny. Průzkum bude otevřen do 30. 9. 2024 na adrese: https://survey.euro.confirmit.com/wix/p529362479437.aspx Průzkum je anonymní a nebudou zjišťovány ani zaznamenávány žádné osobní údaje ani identifikace.

Děkujeme za spolupráci a vyplnění průzkumu.

 

Napsal: ČRDM